Час працы кантакт-цэнтра:
пн - чц: з 9:00 да 18:00
пт: з 9:00 да 16:45
сб - нд.: выхадныя
Мабільнае прыкладанне БУТБ
Сацыяльныя сеткі
Шрыфт
Памер шрыфта
Інтэрвал
Колеравая схема

Часта задаюць пытанні

Агульныя пытанні
  1. Як атрымаць ЭЛП для ўдзелу ў біржавых таргах?

    Перайдзіце на сайт www.ecp.by → «Парадак атрымання ЭЛП» → «Для ўдзелу ў біржавых таргах» → «Атрымаць/ Прадоўжыць ЭЛП». Азнаёмцеся з пералікам дакументаў, якія неабходна падрыхтаваць для атрымання ЭЛП.

  2. Як атрымаць ЭЛП для ўдзелу ў закупках на ЭГП?

    Перайдзіце на сайт www.ecp.by → «Парадак атрымання ЭЛП для ўдзелу ў закупках на ЭГП» → «Атрымаць/ Прадоўжыць ЭЛП». Азнаёмцеся з пералікам дакументаў, якія неабходна падрыхтаваць для атрымання ЭЛП.

  3. Як мне зайсці ў асабісты кабінет, калі ў мяне няма дзеючага ЭЛП?

    У гэтым выпадку пры ўваходзе ў асабісты кабінет неабходна выбраць «У мяне няма ЭЛП, увайсці па SMS-кодзе», на ўказаны нумар мабільнага тэлефона прыйдзе SMS-код, па якім Вы зойдзеце ў асабісты кабінет.

  4. У мяне змяніўся юрыдычны адрас/ назва арганізацыі/ форма ўласнасці/ пашпартныя дадзеныя. Што мне рабіць у гэтым выпадку?

    У выпадку змены юрыдычнага адрасу арганізацыі, назвы або формы ўласнасці арганізацыі, а таксама пашпартных дадзеных трэйдара, неабходна атрымаць новы ЭЛП у сувязі з тым, што дадзеныя, якія немагчыма змяніць, знаходзяцца ў сертыфікаце адкрытага ключа.

  5. Што рабіць, калі адбылася рэарганізацыя, ліквідацыя ўдзельніка (зліццё, далучэнне, раздзяленне, вылучэнне, пераўтварэнне)?

    Удзельніку біржавога гандлю пры рэарганізацыі (зліцці, далучэнні, раздзяленні, вылучэнні) неабходна падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі старонкі статута, дзе ўказаны неабходныя звесткі пра юрыдычную асобу. У выпадку калі ўдзельнік ўжо зарэгістраваны ў Гандлёвай сістэме Біржы, неабходна атрымаць новы ЭЛП. Пры ліквідацыі - падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі адпаведнае рашэнне выканкама. У выпадку пераўтварэння - падаць пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі і старонкі статута, дзе азначаны неабходныя звесткі пра юрыдычную асобу. У выпадку калі ўдзельнік ўжо зарэгістраваны ў Гандлёвай сістэме Біржы, неабходна атрымаць новы ЭЛП.

  6. У арганізацыі змяніўся кіраўнік. Што рабіць трэйдару?

    У Персанальным раздзеле на сайце біржы Вам трэба выбраць раздзел «Акрэдытацыя» → укладка «Рэквізіты прадпрыемства» → «Звесткі пра кіраўніка» — унесці актуальныя дадзеныя, ва ўкладцы «Дакументы» прымацаваць дакументы на новага кіраўніка (калі нерэзідэнт - новую выпіску) і адправіць на біржу змененыя звесткі пра фірму і дакументы. Пасля апрацоўкі запыту ўнесеныя дадзеныя адлюструюцца ў Гандлёвай сістэме.

  7. Я падпісаў дамову на біржавое абслугоўванне ў персанальным раздзеле, мне прыйшло апавяшчэнне пра неабходнасць унясення карэкціровак. Што рабіць у гэтым выпадку?

    У Персанальным раздзеле ўнесці карэкціроўкі паводле заўваг спецыяліста, затым у раздзеле «Статус (Дамовы на біржавое абслугоўванне)» выдаліць чарнавік: «Дамова на біржавое абслугоўванне» і сфарміраваць новую, выбраўшы «Сфарміраваць па шаблоне Біржы», пасля чаго націснуць на «Зарэгістравацца на біржы».

  8. Што рабіць, калі трэйдар звольніўся (спыненне паўнамоцтваў трэйдара)?

    Неабходна падаць заяву аб выключэнні трэйдара. На сайце Цэнтра пасведчанняў, у раздзеле «Паслугі», падраздзел «Акрэдытацыя» → Форма заявы аб спыненні паўнамоцтваў трэйдара (запаўняецца на фірмовым бланку арганізацыі, падпісваецца кіраўніком і замацоўваецца пячаткай арганізацыі). Арыгінал дакумента неабходна падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі.

  9. Як атрымаць арыгінал (падпісаны) дагавор на біржавых абслугоўванне?

    Дагавор існуе ў электронным выглядзе, каб атрымаць копію Вам неабходна ў персанальным раздзеле замовіць паслугу «Пасведчанне формы знешняга прадстаўлення электроннага дакумента на папяровым носьбіце». У персанальным раздзеле абярыце дагавор і націсніце спасылку «Атрымаць копію». Аплаціце паслугу па рахунак-фактуры, копію плацёжнага даручэння адпраўце па электроннай пошце (uc@ecp.by). Тэрмін выканання заяўкі на пасведчанне формы знешняга прадстаўлення электроннага дакумента на папяровым носьбіце складае 2 (два) рабочых дня з моманту адпраўкі плацёжнага даручэння або атрымання дакументаў поштай.

  10. Што такое заява на акцэпт і навошта яна патрэбная? Калі і куды падаваць заяву на акцэпт?

    Акцэпт - згода на аплату (гарантыя банкам аплаты удзельнікам біржавога гандлю плацёжных патрабаванняў). Адразу пасля заключэння дамовы на біржавое абслугоўванне ўдзельнік накіроўвае ў свой банк заяву на акцэпт плацёжных патрабаванняў на тэрмін дзеяння дамовы з Біржай. Тэрмін падачы копіі заявы Біржы - 5 дзён. Удзельнікі біржавога гандлю падаюць на біржу арыгінал акцэпту з адзнакай абслуговага банка - у бухгалтэрыю Біржы па пошце альбо праз Персанальны раздзел на сайце Біржы ў раздзеле «Акрэдытацыя», падраздзеле «Дакументы», з адпраўкай запыту на Біржу змененых звестак пра фірму і дакументы.