Кантакт-цэнтр
Час працы кантакт-цэнтра:
пн - чц: з 9:00 да 18:00
пт: з 9:00 да 16:45
сб - нд.: выхадныя
Мабільнае прыкладанне БУТБ
Сацыяльныя сеткі
Шрыфт
Памер шрыфта
Інтэрвал
Колеравая схема

Недзяржаўныя арганізацыі

Атрыманне ЭЛП для ўдзелу ў біржавым гандлі праз Асабісты кабінет цэнтра пасведчанняў біржы

  • атрыманне ЭЛП ажыццяўляецца праз Асабісты кабінет без асабістай яўкі ў цэнтр пасведчанняў біржы;
  • тэрмін аказання паслугі 3 (тры) працоўныя дні.

Паслуга ўключае ў сябе:

  • Кансультаванне пры атрыманні ЭЛП і праверку поўнага пакета дакументаў.
  • Ідэнтыфікацыю ўдзельніка фінансавай аперацыі, згодна з артыкулам 8 Закона Рэспублікі Беларусь ад 30.06.2014 № 165-З «Аб мерах па прадухіленні легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння».
  • Фарміраванне электроннага камплекта дакументаў (картка адкрытага ключа).
  • Выпуск сертыфіката адкрытага ключа, выпуск параметраў доступу ў персанальны раздзел гандлёвай сістэмы ААТ «Беларуская універсальная таварная біржа».

Для атрымання ЭЛП кліент прадастаўляе наступныя дакументы праз Асабісты кабінет:

  • Рэзідэнты Рэспублікі Беларусь:
  • Нерэзідэнты Рэспублікі Беларусь:
  • Копіі старонак пасведчання асобы прадстаўніка, якія змяшчаюць ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, месца жыхарства і (або) месца знаходжання;
  • Даверанасць прадстаўніка (трэйдара) па шаблоне біржы (не патрэбна, калі сертыфікат атрымлівае кіраўнік).
  • Звяртаем увагу на тое, што сертыфікат выпускаецца на тэрмін дзеяння даверанасці, але не больш 3х гадоў;

  • Старонкі статута з актуальным юрыдычным адрасам (альбо дакумент аб змене месцазнаходжання юрыдычнай асобы) і дадзенымі аб заснавальніках (удзельніках, членах); індывідуальныя прадпрымальнікі - пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі;
  • Згодна з артыкулам 8 Закона Рэспублікі Беларусь ад 30.06.2014 №165-З «Аб мерах па прадухіленні легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння» біржа мае права запытаць дадатковыя дакументы ў сувязі з ажыццяўленнем ідэнтыфікацыі ўдзельнікаў фінансавай аперацыі ў рамках аказання паслуг.

Нерэзідэнты Рэспублікі Беларусь прадастаўляюць наступны пакет дакументаў праз асабісты кабінет Цэнтра пасведчанняў

1. Легалізаваную выпіску, з моманту выдачы якой прайшло не больш за 1 год. Абавязковы змест выпіскі з гандлёвага рэестра (рэгістра) краіны заснавання заяўніка:

  • рэгістрацыйны нумар у рэестры / рэгістры;
  • поўнае і кароткае найменне (звесткі аб арганізацыйна-прававой форме i назве юрыдычнай асобы);
  • юрыдычны адрас (звесткі аб адрасе (месцы знаходжання) юрыдычнай асобы);
  • кіраўнікі (дырэктары, уладальнікі і г.д.), звесткі аб фізічных асобах, якія маюць права без даверанасці дзейнічаць ад імя юрыдычнай асобы.

Перакладу падлягае ўвесь дакумент, у тым ліку і яго рэквізіты (штампы, друкі). Подпіс перакладчыка натарыяльна засведчваецца на беларускай або рускай мове.

2. Легалізаваную або з прастаўленнем апастылю даверанасць на рускай мове, даверанасць на англійскай мове, даверанасць на нямецкай мове, даверанасць на польскай мове, даверанасць на эстонскай мове, даверанасць на латышскай мове, даверанасць на літоўскай мове, даверанасць на ўкраінскай мове (не патрэбна, калі сертыфікат атрымлівае кіраўнік). Даверанасці на іншых мовах падлягаюць перакладу на беларускую або рускую мову (подпіс перакладчыка натарыяльна засведчваецца на беларускай або рускай мове). Перакладу падлягае ўвесь дакумент, у тым ліку і яго рэквізіты (штампы, друкі).

3. Копіі старонак пасведчання асобы прадстаўніка, якія змяшчаюць ідэнтыфікацыйныя дадзеныя. Для атрымання дадатковай інфармацыі і папярэдняй праверкі дакументаў запоўніце форму зваротнай сувязі.

Форма зваротнай сувязі для папярэдняй праверкі дакументаў нерэзідэнтаў

* Палі абавязковыя для запаўнення