Адказы на папулярныя пытанні
-
Як атрымаць ЭЛП для ўдзелу ў біржавых таргах?
Перайдзіце на сайт www.ecp.by → «Парадак атрымання ЭЛП» → «Для ўдзелу ў біржавых таргах» → «Атрымаць/ Прадоўжыць ЭЛП». Азнаёмцеся з пералікам дакументаў, якія неабходна падрыхтаваць для атрымання ЭЛП.
-
Як атрымаць ЭЛП для ўдзелу ў закупках на ЭГП?
Перайдзіце на сайт www.ecp.by → «Парадак атрымання ЭЛП для ўдзелу ў закупках на ЭГП» → «Атрымаць/ Прадоўжыць ЭЛП». Азнаёмцеся з пералікам дакументаў, якія неабходна падрыхтаваць для атрымання ЭЛП.
-
Як мне зайсці ў асабісты кабінет, калі ў мяне няма дзеючага ЭЛП?
У гэтым выпадку пры ўваходзе ў асабісты кабінет неабходна выбраць «У мяне няма ЭЛП, увайсці па SMS-кодзе», на ўказаны нумар мабільнага тэлефона прыйдзе SMS-код, па якім Вы зойдзеце ў асабісты кабінет.
-
У мяне змяніўся юрыдычны адрас/ назва арганізацыі/ форма ўласнасці/ пашпартныя дадзеныя. Што мне рабіць у гэтым выпадку?
У выпадку змены юрыдычнага адрасу арганізацыі, назвы або формы ўласнасці арганізацыі, а таксама пашпартных дадзеных трэйдара, неабходна атрымаць новы ЭЛП у сувязі з тым, што дадзеныя, якія немагчыма змяніць, знаходзяцца ў сертыфікаце адкрытага ключа.
-
Што рабіць, калі адбылася рэарганізацыя, ліквідацыя ўдзельніка (зліццё, далучэнне, раздзяленне, вылучэнне, пераўтварэнне)?
Удзельніку біржавога гандлю пры рэарганізацыі (зліцці, далучэнні, раздзяленні, вылучэнні) неабходна падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі старонкі статута, дзе ўказаны неабходныя звесткі пра юрыдычную асобу. У выпадку калі ўдзельнік ўжо зарэгістраваны ў Гандлёвай сістэме Біржы, неабходна атрымаць новы ЭЛП. Пры ліквідацыі - падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі адпаведнае рашэнне выканкама. У выпадку пераўтварэння - падаць пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі і старонкі статута, дзе азначаны неабходныя звесткі пра юрыдычную асобу. У выпадку калі ўдзельнік ўжо зарэгістраваны ў Гандлёвай сістэме Біржы, неабходна атрымаць новы ЭЛП.
-
У арганізацыі змяніўся кіраўнік. Што рабіць трэйдару?
У Персанальным раздзеле на сайце біржы Вам трэба выбраць раздзел «Акрэдытацыя» → укладка «Рэквізіты прадпрыемства» → «Звесткі пра кіраўніка» — унесці актуальныя дадзеныя, ва ўкладцы «Дакументы» прымацаваць дакументы на новага кіраўніка (калі нерэзідэнт - новую выпіску) і адправіць на біржу змененыя звесткі пра фірму і дакументы. Пасля апрацоўкі запыту ўнесеныя дадзеныя адлюструюцца ў Гандлёвай сістэме.
-
Я падпісаў дамову на біржавое абслугоўванне ў персанальным раздзеле, мне прыйшло апавяшчэнне пра неабходнасць унясення карэкціровак. Што рабіць у гэтым выпадку?
У Персанальным раздзеле ўнесці карэкціроўкі паводле заўваг спецыяліста, затым у раздзеле «Статус (Дамовы на біржавое абслугоўванне)» выдаліць чарнавік: «Дамова на біржавое абслугоўванне» і сфарміраваць новую, выбраўшы «Сфарміраваць па шаблоне Біржы», пасля чаго націснуць на «Зарэгістравацца на біржы».
-
Што рабіць, калі трэйдар звольніўся (спыненне паўнамоцтваў трэйдара)?
Неабходна падаць заяву аб выключэнні трэйдара. На сайце Цэнтра пасведчанняў, у раздзеле «Паслугі», падраздзел «Акрэдытацыя» → Форма заявы аб спыненні паўнамоцтваў трэйдара (запаўняецца на фірмовым бланку арганізацыі, падпісваецца кіраўніком і замацоўваецца пячаткай арганізацыі). Арыгінал дакумента неабходна падаць ва ўпраўленне по працы з кліентамі.
-
Як атрымаць арыгінал (падпісаны) дагавор на біржавых абслугоўванне?
Дагавор існуе ў электронным выглядзе, каб атрымаць копію Вам неабходна ў персанальным раздзеле замовіць паслугу «Пасведчанне формы знешняга прадстаўлення электроннага дакумента на папяровым носьбіце». У персанальным раздзеле абярыце дагавор і націсніце спасылку «Атрымаць копію». Аплаціце паслугу па рахунак-фактуры, копію плацёжнага даручэння адпраўце па электроннай пошце (uc@ecp.by). Тэрмін выканання заяўкі на пасведчанне формы знешняга прадстаўлення электроннага дакумента на папяровым носьбіце складае 2 (два) рабочых дня з моманту адпраўкі плацёжнага даручэння або атрымання дакументаў поштай.
-
Што такое заява на акцэпт і навошта яна патрэбная? Калі і куды падаваць заяву на акцэпт?
Акцэпт - згода на аплату (гарантыя банкам аплаты удзельнікам біржавога гандлю плацёжных патрабаванняў). Адразу пасля заключэння дамовы на біржавое абслугоўванне ўдзельнік накіроўвае ў свой банк заяву на акцэпт плацёжных патрабаванняў на тэрмін дзеяння дамовы з Біржай. Тэрмін падачы копіі заявы Біржы - 5 дзён. Удзельнікі біржавога гандлю падаюць на біржу арыгінал акцэпту з адзнакай абслуговага банка - у бухгалтэрыю Біржы па пошце альбо праз Персанальны раздзел на сайце Біржы ў раздзеле «Акрэдытацыя», падраздзеле «Дакументы», з адпраўкай запыту на Біржу змененых звестак пра фірму і дакументы.